SHAZAM Review (2019)

SHAZAM Review | 132
9.65/10
9.65

Ei bine, dragilor…. așteptarea a luat sfârșit: SHAZAM e aici!

A trecut martie, a trecut luna ghioceilor, a mărțișoarelor și a lui Captain Marvel și a venit aprilie; Paște, frumos, un miel, un drob, una aia…și filmul primului personaj care a purtat numele Captain Marvel. Da, da… vorbim despre SHAZAM și în caz că nu știați întreaga poveste cu numele personajelor vedeți video-ul nostru pe subiect aici: .https://cinemania.film/2019/03/22/14-lucruri-pe-care-probabil-nu-le-sti-despre-shazam/

Revenind la ale noastre, SHAZAM a intrat în sfârșit în cinematografe și i-am pregatit un review în stil Cinemania: am fost la gala SHAZAM la un super-hero party. Ce a ieșit, vedeți aici: lume bună, atmosferă, distractie și, mai presus de toate, un film bun!

POVESTEA

După cum v-am mai spus și după cum sigur ați văzut și voi în trailere, filmul spune povestea unui băiat orfan, mereu pe fugă, care, dintr-o dată, primește așa… cadou de Crăciun… niște superputeri. Nimic special, doar înțelepciunea lui Solomon, tăria lui Hercule, rezistența lui

Atlas, puterea lui Zeus, curajul lui Achiles și viteza lui Mercur. Acum, partea amuzantă e cum Billy, un puști de 14 ani, cu ajutorul noului său frate, încearcă să descopere ce puteri are, ce știe mai exact să facă. De aici o serie de faze dementiale si foarte haioase. Un origin story perfect unde pustii fac tot felul de teste sa vada care sunt limitele puterii lui Shazam. Toate bune și frumoase ( mai mult sau mai puțin ), până când apare Dr. Thadeus Sivana (in cazul in care vreti sa aflati mai multe urmariti video-ul nostru despre top 5 adversari cu care s-a luptat Shazam) care are niște puteri aproape la fel de faine ca ale lui Billy. Diferența: el e un tip la vreo 40 de ani care și-a dedicat întreaga viața descoperirii acestor puteri. Vă las pe voi să ghiciți cam cum stă balanța. Anyway, character developmentul este unul grozav, atât Billy, cât și frații săi învățând lucruri noi și lucrând, într-un final, împreună, ca o mare FAMILIE și mai mult nu vă zicem ca să nu vă dăm spoilere ;).

UMOR

Se pare că cei de la DC vor să schimbe abordarea avută în ultimii ani. Dacă până de curând filmele lor nu se axau pe povești individuale ale personajelor, iar atmosfera era una destul de rece și întunecată, lucru remarcat până și de Deadpool, iată că SHAZAM vrea să aducă un aer mai funny, oarecum firesc, deoarece vorbim despre un copil aflat în pragul pubertății. Cumva, te regăsești destul de mult în Billy, mai ales dacă atunci când erai mic îți plăceau supereroii. De ce? Păi, simplu: personajul ăsta e întruchiparea a fix cum ai fi arătat tu dacă ai fi avut superputerile pe care le visai.

Apropo de asta: dacă nu te putem ajuta cu superputerile, avem un concurs foarte drăguț unde îți putem face cadou un costum de super erou EXACT cum ți l-ai imaginat. Click aici.

Imaturitatea de care dau dovadă cei doi ( Billy și fratele său, Freddy ) e mai mult decât savuroasă pentru că unul este un tip mare și musculos, care încearcă să fie adult având mintea unui copil, iar celălalt este un puști super îndrăgostit de supereroi care descoperă că fratele său e unul dintre ei. Cât de tare!!

Notă: 9.5 /10

Preferata noastră din ce va putem arăta: descoperirea puterilor și tot ce iese de aici.

ACȚIUNE