Review TROUBLE: O BELEA DE CĂȚEL (2019)

Review TROUBLE: O BELEA DE CĂȚEL | 89
8,83/10
8,83

Hey, Cinemaniaci! După o vacanță superbă de vară în care fiecare s-a distrat pe unde a putut, iată că a venit și toamna cu ale sale clasice frunze ruginii, pumpkin spice latte și, inevitabila școală, ceea ce înseamnă mai puțin timp petrecut de părinți cu copiii pentru că, de, așa se întâmplă. Nici vremea acum nu prea vă mai ajută cu plimbări prin parc deci, cum faceți să petreceți mai mult timp împreună în zilele de weekend. Propunerea noastră este un film și nu orice film! Este vorba de TROUBLE: O BELEA DE CĂȚEL și după cum bine v-ați dat seama din titlu, este vorba de o comedie. Cât de bun e filmul? Păi, hai să vedem:

POVESTEA 8,5/10

Trouble este un cățel crescut în puf și tare răsfățat de către stăpâna sa foarte bogată. Neavând nicio grijă în viața lui de zi cu zi, micuțul are tot timpul din lume să provoace belele. Lucrurile merg foarte bine pentru Trouble, însă, la un moment dat, vine și partea tristă: stăpâna lui mult iubită moare, dar nu înainte de a lăsa în urmă… ceva… care să îi facă pe moștenitorii ei să îi vrea răul simpaticului cățeluș. Acum, ce să și faci? Să stai sau să fugi? Trouble fuge și se trezește pe drumuri, lipsit de lux și toate răsfățurile sale. Este salvat, până la urmă, de cineva, dar persoana respectivă nu îi poate oferi tot ce îi oferea vechea stăpână. Fiind nevoit să treacă prin atâtea belele, Trouble începe să se descopere cu adevărat, ceea ce face ca O BELEA DE CĂȚEL să aibă o emoţionantă poveste despre valorile importante în viaţă, abordând teme precum loialitatea, prietenia, adevărata valoare a banilor, precum şi impactul avut de aspectul financiar asupra comportamentului uman deci, pe lângă faptul că petreci timp cu piticul, ai și ce să discuți cu el după.

Continuarea aici