Review POMS/HAI CĂ ÎNCA PUTEM (2019)

Review POMS/HAI CĂ ÎNCA PUTEM | 91
9,25/10
9,25

Oh, Doamne! Știți vorba aia cu “Nu judeca o carte după copertă”? Ar trebui adaptată la “Nu judeca un film după trailer”.

Nu ne înțelegeți greșit, “Poms” ( “Hai că încă putem!” în română ) ne-a atras atenția încă de la început, dar nimic nu ne putea pregăti pentru cât de bun și cât de uimitor s-a dovedit a fi.

Martha (Diane Keaton) este o femeie de mult trecută de prima tinerețe care decide să se mute într-o restrânsă comunitate de pensionari pentru mai multă liniște și odihnă. Nimic extraordinar până aici, dar nici plictisitor. Peste tot sunt presărate poante și faze amuzante. Atmosfera se încinge în momentul în care Martha o cunoaște pe Sheryl (Jacki Weaver), vecina de lângă, puțin mai… neconformistă. Dacă la început, relația dintre ele a pornit cu stângul, pe parcurs ajung să devină cele mai bune prietene și colege într-un club care a strânit reacții care mai de care, atât printre pensionari, cât și în rândul tinerilor: un club de majorete. Da, s-au confruntat cu inevitabila rușine în fața întregului internet, și ce? Au lăsat asta deopart, și-au luat pompoanele aurii și au început să se antrenează intens pentru a participa la un concurs dedicat, demonstrând astfel că nu e niciodată prea târziu să-ți urmezi visurile. Siropos? Poate, mesajul transmis este unul emoționant, până la urmă. Printre hohote de râs, filmul te face să îți dai seama că viața nu e pentru totdeauna, că ar trebui să o trăim cât de intens putem și, mai mult decât atât, filmul transmite un mesaj puternic despre încrederea de sine!

Restul poți citi aici