Review POKEMON: DETECTIVE PIKACHU (2019)

Review POKEMON: DETECTIVE PIKACHU | 105
8,75/10
8,75

Pokemon, Doamne, cât te-am așteptat! Acum, că în sfârșit e aici, trebuie să îi facem și un review, nu? Lăsăm la o parte toate amintirile alea dulci cu Chipicao ( apropo, încă se mai găsește prin magazine, ultima oară parcă aveau campanie cu How to Train your Dragon ), cele sărate cu Lays și toate nebuniile ( o să caut o poză cu colecțiile mele de când eram mică ), îi uităm pe Ash și Brock, nu ne mai gândim la miile de pași făcuți în PokemonGo ( eu am început cu Pikachu, muahahahaha!! ) și lăsăm la o parte toată nostalgia și încercăm să fim cât mai obiectivi, bine? Ok, să începem.

POVESTEA 8,5/10

Povestea începe într-un orășel prototip, Ryme City, singurul oraș în care oamenii conviețuiesc cu Pokemonii. Personajul principal: Tim, un tânăr care și-a pierdut tatăl. Trist, foarte trist. Ce e interesant la tatăl lui Tim. Well… este un detectiv care și-a băgat codița prin oala multora care făceau năzbâtii alături de partenerul său. Ghiciți cine? Yup, Pikachu!! Oh, Doamne!! Pika, pika! Stai, scuze, am zis că lăsăm deoparte nostalgia. Of, dar n-ai cum!! E Pikachu!!! E atât de dulce!! Ați văzut trailerele, nu?

Bun, revenind… problema e că o dată cu dispariția tatălui lui Tim a dispărut și o bună parte din memoria lui Pikachu. Csf? N-ai csf? Eh, ba… Pikachu are. Bine că avea adresa trecută în interiorul șepcăliei și că nu a uitat să citească. Doar cu adresa asta, micuțul nostru Pikachu pornește la drum, îl întâlnește pe Tim șiii… are o mare surpriză. La fel ca tatăl său, Tim înțelege ce spune Pikachu. De fapt, e singurul om ( în afară de tatăl lui ) care îl poate înțelege pe Pikachu ceea ce ușurează cu mult interacțiunea dintre cei doi, dar îi și dă savoare. Fără prea multe indicii la îndemână, cei doi pornesc pe urmele detectivului dispărut. Cum se încheie totul? Aflați voi în cinema. Ce vă mai dezvăluim: sunt multe easter eggs pe care cu siguranță o să le descoperiți cu plăcere dacă sunteți fani pokemoni.

Continuarea aici

Reviews ( 1 )

• Phantom 09 / 06 / 2019 Reply

Drăguț filmulețul. Efectele CGI sunt bune, mai ales MewTwo. Protagoniștii nu au fost convingători pentru mine. Nu e spectaculos, e bunicel pentru un prim film. Umorul există și situațiile de umor, dar sunt îndreptate pentru copiii mai mult. Are destule elemente încât să te facă să rezonezi cât de cât cu personajele. Și răsturnarea de situație e interesantă. Nota 6.