Review JOHN WICK PARABELLUM (2019)

Review JOHN WICK | 130
9,75/10
9,75

Oh, Doamne! Cât l-am așteptat și în sfârșit a venit.

Stipulațiile noastre au fost mai mult sau mai puțin corecte ( le poți găsi în materialul nostru – John Wick Recap ).

Ce am stipulat corect: Ian McShane și Lance Reddick chiar au avut roluri mai mari și mai importante și am aflat mult mai multe despre lumea asasinilor.

Ce am stipulat greșit: Ruby Rose nu revine, cel puțin nu în acest film ( și nu, la cum arată finalul, CLAR ăsta nu e ultimul film cu JOHN WICK ), însă apare o tipă cel puțin la fel de badass ca Ruby, anume Halle Berry care, fraților, RUPE!!

Povestea continuă întâmplările din ultimele două filme (dacă nu le-ai văzut, poți băga un ochi peste materialul nostruJohn Wick Recap ) însă, nu vă faceți griji! Filmul are sens de sine stătător, adică îl poți înțelege și fără celelalte două ( noi oricum vi le recomandăm pentru că sunt f*cking badass!!!! ). Pe scurt: JOHN WICK este excomunicat din lumea asasinilor, ceea ce înseamnă că poate spune Pa-pa! tuturor seviciilor oferite de această fascinantă și minunată lume. Totuși, mulțumită vechiului și bunului său prieten Winston ( Ian McShane ), care i-a dat o oră la dispoziție să își mai rezolve din probleme, lucrurile au fost puțin mai ușoare pentru JOHN WICK, în măsura în care îți poate fi ușor să mergi pe oriunde în lumea asta având zeci de mii, poate chiar sute, dacă nu milioane de asasini prin preajmă, cu toții dornici să pună mâna pe contractul de 14 milioane de $ pus pe capul lui JOHN WICK care, apropo…spoiler alert… a devenit mai mare pe parcursul filmului. De asemenea, aflăm câte ceva despre trecutul lui JOHN WICK și lumea asasinilor mai scoate o mânuță de după cortină și ne lasă să o privim mai îndeaproape.

Mai multe poți găsi aici.