Review IT CHAPTER II (2019)

Review IT CHAPTER II | 170
9,37/10
9,37

IT Chapter II a ajuns în cinematografe și era imposibil să îl ratăm. Am fost la gală, ne-am distrat, dar acum e timpul să facem și un review marca CINEMANIA + încă o surpriză. Stați cu ochii pe canalul nostru de YouTube și o veți descoperi. Gata?! Să începem.

POVESTEA 9,5/10

După cum bine știți din materialele noastre sau din alte surse, IT este ecranizarea romanului cu același nume scris de Stephen King. Dacă filmul din 2017 se axasează pe povestea celor 7 eroi atunci când erau copii, filmul din 2019 ni-i arată 27 de ani mai târziu, fiecare la casa lui, cu planurile lui, uitând de ce s-a întâmplat în Derry. Amintirile încep să reapară atunci când Mike, singurul din grup care a rămas în Derry, observă semnele reîntoarcerii lui IT și dă alarma, e timpul ca Clubul Losers să își îndeplinească jurământul. Mai cu inima în dinți, mai cu furnicături, fiecare își face bagajul și se întoarce în orașul natal. Întâlnindu-se cu toții, încep să își amintească, mai întâi lucrurile bune, apoi întâmplările cu IT, ceea ce îi face pe câțiva să își facă bagajele și să plece cât mai curând. Totuși, în ciuda tuturor provocărilor și terorii provocate de Pennywise, gașca rămâne unită, ba mai mult, fiecare are misiunea de a-și reaminti ce a fost în urmă cu 27 de ani, lucru care face filmul foarte ușor de urmărit și pentru cei care nu au văzut prima parte. Într-un final, are loc marea confruntare fix în cuibul lui Pennywise, într-un decor presărat cu spaime și terori, pe care, până la urmă, Loserii reușesc să și le înfrunte, dar cum lucrurile mărețe cer sacrificii pe măsură, prețul înfrângerii lui IT a trebuit plătit. Cum? Vă lăsăm să descoperiți singuri, nu vă dăm spoilere.

Restul găsiți aici