Review GODZILLA II: REGELE MONȘTRILOR (2019)

Review GODZILLA II: REGELE MONȘTRILOR | 132
9,25/10
9,25

Am fost la avanpremieră, ne-am distrat, ne-am bucurat de film și, bineînțeles, acum urmează și un review cinstit, nu?

Ne-a plăcut că primele câteva minute ale lui Godzilla: Regele Monstrilor sunt un flashback, astfel încât cei care n-au văzut nici primul film și nici materialul nostru GODZILLA Recap să aibă o oarecare idee despre ce se întâmplă. Filmul pare să fie puternic influențat de originalul lui Toho din 1954 – povestea clasică adusă la un alt nivel de minunea tehnologică numită CGI ( Doamne, cât îl iubim! )

POVESTEA: 8/10
Godzilla: Regele monștrilor se concentrează în jurul unei familii care încă plânge după o pierdere suferită cu câțiva ani mai devreme, când Godzilla și MUTO au devastat San Francisco. Fiecare cu ce a putut: cercetătorul Mark Russel (jucat de Kyle Chandler) prin alcool, iar fosta sa soție, Emma Russel (Vera Farmiga), având grijă de fiica lor – Maddie (Millie Bobby Brown) și dedicându-și cercetările unui scop nobil: restaurarea echilibrului natural. Monarch, organizația secretă a guvernului din filmul din 2014, precum și regiunea Jordan Vogt-Roberts ‘Kong: Insula Skull apar și ele în peisaj. Acțiunea în sine începe în momentul în care un grup de teroriști care le-au răpit Emma și pe Maddie fiica, face o mișcare pentru a dezlănțui un dușman kaiju cu adevărat mortal. Între timp, dr. Serizawa (încă o dată jucat de Ken Watanabe) îndeamnă pe toți să-și pună credința în Godzilla pentru a face față situației. Drama familială nu ne-a dat pe spate, dar, oh, Doamne! Stați să vedeți ce urmează.

Continuarea o puteți citi aici

Reviews ( 1 )

• mario 04 / 06 / 2019 Reply