Review Fast and Furios: Hobbs & Shaw (2019)

Review Fast and Furios: Hobbs & Shawn | 136
8,37/10
8,37

Franciza Fast and Furious, care a obținut venituri de peste 5 miliarde de dolari pentru producătorii săi, a revenit pe marile ecrane. Hobbs & Shaw este al nouălea din serial, iar favoriții fanilor, Dwayne Johnson și Jason Statham, revin pentru al patrulea film împreună. Chimia dintre cei doi antagoniști forțați să lucreze împreună este suficientă pentru a ne oferi un câștigător. Care este acela? Rămâne de văzut.

POVESTEA 8/10

Luke Hobbs (Johnson) și Deckard Shaw (Statham) sunt personaje anterioare consacrate care datează din Fast and Furious 5, respectiv 7. Întâmplător, Shaw îl pune pe Hobbs în comă la începutul lui Furious 7, iar Hobbs îl pune pe Shaw într-o închisoare de maximă siguranță până la sfârșitul acestuia. Așadar, a spune că cei doi au ceva istoric greu împreună este ceva de subestimare. Soarta Furiosului a făcut pașii incredibil de cutremurați pentru a-l transforma pe Shaw într-un tip bun până la sfârșitul acelui film, chiar dacă a distrus casa lui Dom din Los Angeles și l-a ucis pe Han. ( cine știe, știe )

În mod surprinzător, această istorie zbuciumată comună, neîncrederea și disprețul unul față de celălalt formează coloana vertebrală a acestui film, echivalentul unui film de acțiune al The Odd Couple. Amândoi sunt puși să captureze un agent britanic MI6 despre care se presupune că a furat un bioweapon extrem de letal, cunoscut sub numele de Snowflake. Acest agent se dovedește a fi sora mai mică a lui Shaw, Hattie (Vanessa Kirby), care a injectat virusul în propriul flux sanguin, pentru a împiedica să cadă în mâinile lui Brixton (Idris Elba), un fost agent consolidat cibernetic ( Black Superman, cum își spune el ) care lucrează pentru o organizație teroristă cunoscută sub numele de Eteon. Hobbs și frații Shaw au 72 de ore pentru a extrage virusul din corpul ei înainte să devină contagios și să ucidă cea mai mare parte a lumii.

Restul poți citi aici