Hey, Cinemaniaci! După o vacanță superbă de vară în care fiecare s-a distrat pe unde a putut, iată că a venit și toamna cu ale sale clasice frunze ruginii, pumpkin spice latte și, inevitabila școală, ceea ce înseamnă mai puțin timp petrecut de părinți cu copiii pentru că, de, așa se întâmplă. Nici vremea acum nu prea vă mai ajută cu plimbări prin parc deci, cum faceți să petreceți mai mult timp împreună în zilele de weekend. Propunerea noastră este un film și nu orice film! Este vorba de TROUBLE: O BELEA DE CĂȚEL și după cum bine v-ați dat seama din titlu, este vorba de o comedie. Cât de bun e filmul? Păi, hai să vedem:

POVESTEA 8,5/10

Trouble este un cățel crescut în puf și tare răsfățat de către stăpâna sa foarte bogată. Neavând nicio grijă în viața lui de zi cu zi, micuțul are tot timpul din lume să provoace belele. Lucrurile merg foarte bine pentru Trouble, însă, la un moment dat, vine și partea tristă: stăpâna lui mult iubită moare, dar nu înainte de a lăsa în urmă… ceva… care să îi facă pe moștenitorii ei să îi vrea răul simpaticului cățeluș. Acum, ce să și faci? Să stai sau să fugi? Trouble fuge și se trezește pe drumuri, lipsit de lux și toate răsfățurile sale. Este salvat, până la urmă, de cineva, dar persoana respectivă nu îi poate oferi tot ce îi oferea vechea stăpână. Fiind nevoit să treacă prin atâtea belele, Trouble începe să se descopere cu adevărat, ceea ce face ca O BELEA DE CĂȚEL să aibă o emoţionantă poveste despre valorile importante în viaţă, abordând teme precum loialitatea, prietenia, adevărata valoare a banilor, precum şi impactul avut de aspectul financiar asupra comportamentului uman deci, pe lângă faptul că petreci timp cu piticul, ai și ce să discuți cu el după.

COMEDIA 9/10

Tuturor ne place să râdem, mai ales copiilor, iar O BELEA DE CĂȚEL este exact ceea ce avem nevoie. Glume și pentru cei mici, dar și pentru cei mari deci, nu ai cum să te plictisești, haiosul Trouble intrând vrând nevrând în tot felul de belele. Comicul de limbaj este prezent pe întreaga durată a filmului, precum și comicul de situație, de moravuri și cel de caracter ( hehe, liceu… Caragiale… ). O replică haioasă aici, o pățanie specifică lui Trouble pe colo și uite cum faci un copil să râdă continuu pentru o oră și jumătate.

CAST-UL 9/10

O să vă spunem niște nume care, probabil, nu vă vor părea prea cunoscute, dar după ce veți citi partea asta, sigur vă veți aminti de ei: Kevin Chamberlin, Dee Bradly Baker și Big Sean. Bun, acum hai să îi luăm pe rând. Pe Kevin Chamberlin cei mici îl știu din rolul lui majordomului Bertram din serialul Disney Jessie, pe când cei mari poate că își aduc aminte de el din rolul lui Charles Weiss în Greu de Ucis 3 (1995). Ei bine, în O BELEA DE CĂȚEL, acesta îi împrumută vocea lui James. Dee Bradly Baker este un cameleon al vocilor. Îl puteți auzi în jocul Hercules ( da, da, acel joc din anii 90 pe care l-am jucat cu siguranță majoritatea dintre noi ), l-a jucat pe Mud Boy în seria TV Jumanji din anii 90, a fost prezent cu vocea în animații precum Vaca și Puiul/ Dosarele Secrete ale Câinilor Spioni/ Ce-i cu Andy/ Curaj, câinele fricos/ Laboratorul lui Dexter/ Fetițele Powerpuff/ Johnny Bravo/ Ce mai e nou, Scooby Doo? … ce mai? Omul e întruchiparea copilăriei tuturor celor născuți în anii 90 + îi poți auzi vocea pe jocuri video precum Word of Warcraft, toate jocurile X-MEN și tot așa. Big Sean este un rapper american care a semnat coloana sonoră a peste 40 de filme ( printre care și Shazam ), cunoscut în lumea mondenă pentru relația avută cu Ariana Grande. În O BELEA DE CĂȚEL, Big Sean îi dă viață chiar lui Trouble.

NOTĂ GENERALĂ: 8,83/10

Ne e greu să alegem o fază preferată fără să vă dăm spoilere, tocmai din această cauză vă lăsăm pe voi să descoperiți filmul la cinema alături de cel mic.

Vizionare plăcută!