Matryoshka Story

Ei bine, dragilor, după ce ne-am încântat cu John Wick și chiar ne întrebam care urmează să fie noul erou de acțiune, se pare că ANNA a intrat pe marele ecran și în inimile noastre. Avem același stil excelent de gun-fu pus în scenă de maestrul Luc Besson, același om care ne-a adus Lucy, Leon The Professional și Nikita.

POVESTEA 8/10

Da, pare familiară. Avem același laitmotiv al femeii care este prinsă în lumea asta a asasinilor și tot ce își dorește este o cale de ieșire și o să avem ocazia să vedem dacă ANNA reușește sau nu. Ce ne-a surprins ( ne așteptam la niște lucruri – bătaie, acțiune, scene bine filmate, coregrafii etc ): povestea este destul de complexă și, ca orice poveste bună cu spioni, are multe întorsături de situație, agenți dubli și planuri care ascund alte planuri, care ascund niște trădări, alți spioni și chestii de genul ăsta, ceea ce face să fie o poveste foarte bună cu spioni în timpul Războiului Rece.

ACȚIUNEA 9,5/10

Am spus mai devreme că ne așteptam la o mulțime de lucruri, mai ales la violență grafică, după cum este scena din restaurant pe care o putem vedea în trailer. Totuși, nu vă lăsați păcăliți de trailer: poate că credeți că aveți toată povestea sau că știți despre ce e vorba, dar vă înșelați. Trailerul ne dă doar așa… nici mici indicii și urmează ca noi să le punem cap la cap pe parcursul filmului. Da, filmul începe mai greu, dar vă promitem că după primele 15-20 de minute o să intrați în ritm și după aceea nu se mai oprește ritmul și e foarte antrenant.

CASTUL 10/10

În genul ăsta de filme, te aștepți ca eroul principal să fie ăla de taie și spânzură. Da, ANNA, jucată Sasha Luss e șmecheră, dar ne-au furat ochii și caracterele secundare, mai ales temuta Olga ( Helle Mirren ), antrenoarea KGB-ului și, mai mult nu vă spunem. Oh, să nu uităm și de băieții drăguți din film: Luke Evans pe care îl știm din, Dracula: Povestea nespusă (2014) unde a jucat rolul principal, Frumoasa și Bestia (2017) în rolul lui Gaston sau din seria Furios și Iute în rolul lui Shaw, acum îl joacă excelent pe Alex Tchenkov/ Să nu uităm nici de Chillian Murphy în rolul lui Lenny Miller, pe care îl știm din rolul lui Scarecrow în Cavalerul nopții (2008) și Cavalerul Negru: Legenda Renaște (2012).

NOTĂ GENERALĂ: 9,17

O să ținem review-ul scurt pentru că nu vă putem da spoilere. Acțiunea excelentă, actorii joacă foarte bine pentru ceea ce le oferă scenariul și ceea ce pot face cu dialogurile și gesturile este impresionant. Filmul este foarte ok și vi-l recomandăm, dacă vreți să vă liniștiți creierul. Distracție plăcută!