Oh, Doamne! Cât l-am așteptat și în sfârșit a venit.

Stipulațiile noastre au fost mai mult sau mai puțin corecte ( le poți găsi în materialul nostru – John Wick Recap ).

Ce am stipulat corect: Ian McShane și Lance Reddick chiar au avut roluri mai mari și mai importante și am aflat mult mai multe despre lumea asasinilor.

Ce am stipulat greșit: Ruby Rose nu revine, cel puțin nu în acest film ( și nu, la cum arată finalul, CLAR ăsta nu e ultimul film cu JOHN WICK ), însă apare o tipă cel puțin la fel de badass ca Ruby, anume Halle Berry care, fraților, RUPE!!

Povestea continuă întâmplările din ultimele două filme (dacă nu le-ai văzut, poți băga un ochi peste materialul nostruJohn Wick Recap ) însă, nu vă faceți griji! Filmul are sens de sine stătător, adică îl poți înțelege și fără celelalte două ( noi oricum vi le recomandăm pentru că sunt f*cking badass!!!! ). Pe scurt: JOHN WICK este excomunicat din lumea asasinilor, ceea ce înseamnă că poate spune Pa-pa! tuturor seviciilor oferite de această fascinantă și minunată lume. Totuși, mulțumită vechiului și bunului său prieten Winston ( Ian McShane ), care i-a dat o oră la dispoziție să își mai rezolve din probleme, lucrurile au fost puțin mai ușoare pentru JOHN WICK, în măsura în care îți poate fi ușor să mergi pe oriunde în lumea asta având zeci de mii, poate chiar sute, dacă nu milioane de asasini prin preajmă, cu toții dornici să pună mâna pe contractul de 14 milioane de $ pus pe capul lui JOHN WICK care, apropo…spoiler alert… a devenit mai mare pe parcursul filmului. De asemenea, aflăm câte ceva despre trecutul lui JOHN WICK și lumea asasinilor mai scoate o mânuță de după cortină și ne lasă să o privim mai îndeaproape.

ACȚIUNEA 10/10

Fraților, să ne fie clar, multe dintre cascadorii sunt făcute chiar de Keanu Reeves, lucru care ne-a făcut să privim filmul cu total alți ochi. I mean, c’mon, man… un tip care călărește un superb exemplar cabalin pe lateral și împușcă asasini pe motociclete, totul într-un oraș mega aglomerat ( care în niciun film nu are o amărâtă de secție de poliție… of, of, of…New York! ), filmat fără cascadori profesioniști și fără CGI? How awesome this man can be? Și ăsta e doar vârful ice-bergului! Filmul e plin de astfel de scene de acțiune – bătăi din alea clasice cu pumni, picioare, cuțite și…. “guns, lots of guns”.

Preferata noastră: clar bătaia cu câinii și, nu ne referim la o bătaie între JOHN WICK și niște cățeluși, ci la niște câini care se ridică la nivelul rolului lui Keanu Reeves

CAST-UL 10/10

Nu cred că actorul din rolul principal mai are nevoie de vreo prezentare, doar e Keanu Reeves, cunoscut deja pentru rolurile din “Pact cu Diavolul” ( 1997 ), seria “Matrix” ( despre care, apropo, se zvonește că ar avea parte de o continuare ), “Siberia” ( 2018 ), “Legături Periculoase” ( 1988 ) și multe altele. Pe Ian McShane,în rolul lui Winston, îl știm ca Odin din American Gods și l-am mai văzut și în filme precum Cursă mortală ( 2008 ), Hercules: The Thracians Wars ( 2014 ), Pirații din Caraibe: Pe ape și mai tulburi ( 2011 ) sau noul Hellboy ( 2019 ). Lance Reddick face o treabă excelentă, iar Halle Berry este de-a dreptul minunată!

REGIA 10/10

Când o să vedeți filmul, o să ne înțelegeți. E pur și simplu GENIAL! Pe lângă castul de toată frumusețea, acțiunea de zile mari și povestea uimitoare, regia/montajul cântărește greu la felul în care arată filmul ăsta și pe bună dreptate! Toate coregrafiile alea, toate cadrele filmate din fel și fel de unghiuri, fluiditatea mișcărilor, dinamica cadrelor… WOW!

NOTĂ GENERALĂ 9,75/10

Filmul merită din toate punctele de vedere să fie văzut pe marile ecrane! Depășește așteptările și se ridică peste celelalte două filme! Noi vi-l recomandăm din toată inima!

Cu voi a fost Bianca!